סערת 'התקווה' • דרעי מנסה להרגיע: "לא גדלנו על ההמנון"

    ארי וידר 3 Comment on סערת 'התקווה' • דרעי מנסה להרגיע: "לא גדלנו על ההמנון"
    2:00
    06.05.24
    נתי שולמן No Comments on קמיסר: "ביטבוקסינג? אל תתענגו על וואקלי; זאת לא המטרה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הסערה שפרצה לאחר ההתבטאות של חכם שלום כהן נגד שירת 'התקווה' גרמה לש"ס נזק תקשורתי רב, ועתה מנסה יו"ר התנועה אריה דרעי לצמצמו.

    "גדלנו בישיבות, ובטקסים שלנו, בבתי הספר שלנו, עם כל הכבוד לא היה המנון", אמר דרעי לעיתון הארץ "ש"ס חלילה לא זלזלה. אני לא צריך להגיד לך שיש בעיות עם השיר הזה, אבל להראות כאילו הרב פגע במשהו קדוש? אין לזה שחר. אף אחד לא התכוון לזלזל בסמל של מדינת ישראל. נכון, זה הרי ברור שחכם שלום מכבד יותר את 'אם אשכחך ירושלים', הוא לא צריך שיר שכתב אדם ציוני שהיה גם חצי-מתבולל כדי לגלות את הקשר שלו לארץ ישראל. אבל בין זה ובין זלזול יש מרחק גדול. העניין יצא מכל פרופורציה".

    בתוך כך גם שלמה בניזרי תקף היום את הסערה שפרצה "להיות עם חופשי בארצנו', אחרי 2000 שנה – זה מה שציפינו? להיות עם חופשי? יהודי ציפה לחזור לארצנו יחד עם הקדוש ברוך הוא יחד עם תורת ישראל – ולא לבנות מדינה שמעורטלת מתורה ומיראת שמיים, שמיליון וחצי ילדים לא יודעים אפילו מה זה פסוק שמע ישראל" אמר בראיון לגלי צה"ל והוסיף כי נפתלי הרץ אימבר היה לדעתו חוטא גדול ושתיין, "הוא יכול לכתוב את ההמנון של העם היהודי?" תהה בניזרי.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      לשם מה להתגרות.מה תועלת בזלזול בשיר.זה לא יוסיף קולות.זולא דרשת חיזוק לתלמידי ישיבה כמדומני.במחילה מכבוד הרב.

    2. 2

      אני לא מבין מה צריך בכלל להתגונן בפני הרשעים הרוצחים הצבועים מעיתון "הארץ" – וגם לבני עדות המזרח שמעריצים את הציונות צריך להודיע שאת "שיר התקווה" חיברו קבוצה של גזענים אשכנזים (אפילו בשיר עצמו מוזכרים היהודים אשר במערב אך לא אלו שבמזרח כמובן)

    3. 1

      מיהו עיתון "הארץ" שיטיף בכלל לציונות הלא המה ממרידים ביודעין נגד צה"ל ונגד הציונות ונגד כל מה היהודים בכלל החיים בישראל.